Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна
використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних
запитань проекту, а саме…
Визначати конкретні знання та вміння учнів і їх спосіб подання та
представлення.
Кожен учитель ставить перед собою завдання розвивати
навички мислення вищих рівнів одночасно з глибоким вивченням навчального
матеріалу. Проте учні, можливо, не вважають, що такі знання та вміння потрібні
їм у житті, особливо тоді, коли вони вивчають усі навчальні предмети окремо, де
знання з різних предметів явно не пов’язані між собою.
Учителі, які
використовують дослідницьку діяльність у навчальних проектах, зазвичай
надихають учнів на постановку запитань, планування та проведення експериментів
і спостережень та осмислення отриманих результатів. Для навчального дослідження
немає чіткого однозначного визначення. Навіть у межах одного класу дослідницька
діяльність може значно відрізнятися - від структурованої і керованої вчителем
до більш відкритої, що спрямовується навчальними та пізнавальними інтересами
самих учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий