У
цьому модулі ми досліджували різні можливості використання сервісів Інтернету:
електронна пошта, он-лайнові опитування, блоги.
Як
на мене, то сервіси Веб 2.0 - дуже цікава і корисна новітня технологія для
навчання та співпраці. В ідеалі я бачу цей засіб у якості інструменту для
створення умов дистанційного навчання учнів (я часто практикую це зі своїми
учнями), а також для виконання певних домашніх завдань.
На сьогоднішній день майже кожна дитина вміє користуватися Інтернетом, і віковий поріг з кожним роком стрімко знижується. Все частіше точкою виходу в мережу стають школи. На жаль, учні в таких онлайн-мережах незахищені і постійно наражаються на небезпеку, зокрема на дорослий та незаконний контенти, розголошення приватної інформації, віруси, шахрайство, кібербулінг, спам.
Ми
розглянули усі можливі загрози та ризики, з якими учні зіштовхуються під час
перебування он-лайн
Дуже важливо, щоб вчитель і батьки
знали шляхи вирішення цих загроз.
Учні
мають правильно й ефективно використовувати онлайн-інструменти для
співробітництва і спілкування.
На
модулі ми створювали форми опитування з різними типами запитань і відповідей.
Ознайомилися з опитуваннями учасників на теми всіх проектів.
Обговорили
питання важливості конфіденційності, адже розміщення робіт учнів - не можливе
без дозволу батьків.
Модуль
був насиченим і дуже пізнавальним!
Комментариев нет:
Отправить комментарий