Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок. Існують різні методи та інструменти оцінювання.
Сьогодні ми детально розглядали метод оцінювання
власних робіт учнів (контрольний список для блогу; форма оцінювання блогу з
критеріями і балами). Учням треба вчитися об'єктивно оцінювати власні роботи і
проекти однокласників; вміти знаходити недоліки і недопрацювання, учні повинні
не боятися допускати помилки, адже в навчальному процесі, помилка - це не
смертний гріх, а навпаки, це - спосіб удосконалити свою роботу.
Для себе я виділила такі інструменти
оцінювання робіт, які, на
мою думку, є найефективнішими :
- оцінювання попередніх знань,
- тести з різними варіантами відповідей;
- контрольний список питань;
- мозковий штурм;
- основні питання(ключові, тематичні, змістові);
- рефлексія.
Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями.
Отже, системи формуючого оцінювання допоможуть
мені покращити навчальний процес, слідкувати за прогресом навчання учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий